test

torsdag 14. juli 2011

Skulpturer som gjorde dagen ekstra spesiell

Kvinne - hva tenker du på? 

Vi er sårbare og trenger omsorg når vi trenger det

Vi er sterke og synlige

Kvinne, vær sterk og krev din rett

Vigelands skulpturer fikk en ny dimensjon da jeg gikk i Frognerparken i går. Ventetid. Kamp mot for lang ventetid. Usikkerhet. Man går inn i seg selv. Og så fantastisk når man da får vite at alt er bra. Og hverdagen kan gå videre. Med familieliv og ferie. Og hage. Men tenker på alle som står i uendelige ventekøer. I et land med så mye ressurser. Kvinne, vær sterk og krev din rett i sykehusnorge. Som skal være til for å gi omsorg og hjelp når man trenger det. Ikke når det kan være for sent.


                                                         
            Ta vare på deg selv og sjekk helsen jevnlig - og ha en flott helg og god sommer videre !!!

2 kommentarer:

  1. En tur i frognerparken er en opplevelse - uansett hvor mange ganger man gjør det. Frognerparken som morgentur har skylden for endel av mine sene ankomster til jobb, ja ;-)

    Stor klem til deg - som fikk et svar du var glad for :-)

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Jeg tok med meg noen studenter fra Romania dit, og det gjorde et mektig inntrykk. En av dem har faktisk flytta til Oslo og jobber der nå!
    Det er et av stedene jeg anbefaler - heller dit enn Munchmuseet hvis man MÅ velge!
    Ha fine sommerdager ;:OD)

    SvarSlett

Hyggelig hvis akkurat du vil legge igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...