test

torsdag 21. oktober 2010

Lett snødryss ute - og inne

I kveld ble det tjuvstart på helgen med smakeprøver av nybakt Brownies. Med et lett snødryss. Og jammen ble ikke dette dagen for årets første snødryss ute også. 
Og ser man nøye etter så ligger et par godt brukte hagehansker fra helgens arbeid ved siden av en ensom og snart snødekt eføy i kurven. Men jeg er vel så godt som hageferdig for sesongen. Minus 8 grader i natt, ja det merkes på hagens utseende. Nå er det var bare de siste utemøblene som ikke har fått vinterplassen sin. Og de største krukkene. Snart.

5 kommentarer:

  1. Så koselig denne bloggen var dah! :)
    Ja nedelig kom det litt snø!
    Det er kanskje litt motsigende å være hagegal samtidig som man elsker snø, men så er jo langrenn en hobby, og snart skal jeg bort på golfbanen og hilse på snøkanonene!
    Kooos deg med brownies!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig kommentar, Lin. Den første på siden min. Ja, vi håper på en snørik vinter, etterhvert - det blir fint med skigåing på Follo-jordene!
    Nå er det større kakeprosjekter som skal i gang til familieselskap i morgen :-)

    SvarSlett
  3. Hei:) Så koselig blogg du har, og så koselig at du vil følge meg:) Nydelig header du har:) Jeg legger meg til som følger hos deg også:) Ja nå er det snart vinter, og tid for å planlegge hagen for neste år. Gleder meg til det også. Men også vinteren kan gi vakre bilder i hagen:)Ha en god fredag:) Klem

    SvarSlett
  4. Hei Linda! Først, tusen takk for koselig kommentar på den nye siden min, og at du har lagt deg inn som den første følgeren. Kom over siden din og synes den er veldig fin! Og inspirerende!! Så der må jeg inn å bla litt mer når jeg får tid. Ser vel at det som er utfordringen ved å starte opp, å "drukne" i blogger man har lyst til å lese og finne tekniske løsninger til sin egen. Men det handler vel bare om å starte og så ta det derfra. Fortsatt god helg :-)

    SvarSlett
  5. Melisdryss er jo både pent og godt da :)
    Her har også kulda slått til, og slått ut. Så nå rydder mannen ute, men noe møbler og krukker beholder jeg, for det er jo fremdeles fine dager her og der, og jeg har ullklær jeg :D

    SvarSlett

Hyggelig hvis akkurat du vil legge igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...