test

onsdag 10. april 2013

ny beskjæringssaks - har du lest 'Best i test'?

Jeg har planer om å kjøpe en ny beskjæringssaks - kjekt å ha julegaver til gode. Nå fant jeg en test av sakser på Spirea.no - så den kan jo være grei å kikke innom: Her er link. Gå inn og les om hvordan testen ble utført. Det var også lagt vekt på størrelse og håndgrep som er viktig for å ikke få vondt i hånda etter litt jobbing med saksen.

Her er to av saksene, fra Felco, jeg tidligere har tenkt på, og som ikke uventet får gode testresultater. Gleder meg til å bytte ut min Gardena saks, som jeg synes har holdt litt for dårlig.
Felco 6

Felco 2


Kanskje man finner noen gode tilbud på Hagemessa ? Prisene ligger på ca 500 kr for disse saksene.

4 kommentarer:

  1. Hei! Jeg har brukt Felco i mange år. Kan virkelig anbefales. Anne

    SvarSlett
  2. Jeg sådde mine purpursolhattfrø og satte dem ut en natt i kulden. Det tok nok 2-3 uker før de spirte. Tok lang tid... Lykke til!!

    SvarSlett
  3. Takk for lenken til testesiden, jeg bør nok vurdere litt utbytting jeg også.

    SvarSlett

Hyggelig hvis akkurat du vil legge igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...