test

onsdag 16. mai 2012












5 kommentarer:

  1. Ja ha en fin 17 mai .
    HURRA klem fra Marit.

    SvarSlett
  2. Takk det samme til deg!Håper det blir en flott dag :)Hilsen Else Britt i Humlehagen.:)

    SvarSlett
  3. En flott 17 mai ønsker jeg deg også:) Takk for hilsen hos meg:) De høye blomstene med gråfarget blad er en spesiell sort revebjelle. Jeg kan sjekke opp sortsnavnet for deg:) Minn meg på det om jeg glemmer det, gjerne på facebook siden min så får jeg det garantert med meg. Det er så myye som skjer for tiden:)

    SvarSlett
  4. Heisann!

    Nydelig collage i anledning den store dagen vår!
    Østfoldbunaden uten 'stæsj' har et stoffbelte i svart med grønn stripe midt på og en enkel hjertehekte foran.
    Jeg har søylbelte som er vanlig å bruke til flere bunader, men med 'blad' som tilhører
    Østfoldbunaden på stølene.
    Jeg vet det er kommet støler i hjerteform som er enda mer i stil med de andre smykkene til bunaden.

    Ha en fin 17. mai!

    SvarSlett
  5. Hei!
    Håper du har hatt en kjempe fin 17.mai! Klem

    SvarSlett

Hyggelig hvis akkurat du vil legge igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...