test

mandag 3. januar 2011

Startskuddet

ikke for slankekur, ikke for et visjonært trimprogram, ikke for frø-såing, men for mitt nye kamera, Canon EOS 60D ! Her er det litt å sette seg inn i. Selv om man har hatt sine speilreflekskamera i filmens generasjon, så føler jeg det er litt ! flere knapper og innstillinger å forholde seg til på dette. Og de skal læres for å utnytte vidunderet maksimalt.  – så her kommer første startskudd (uten noen form for redigering, for det har jeg skjønt er en del av greia i den digitale verden…). Kan hende det er tips å dele der ute :-)

IMG_0022 IMG_0033 IMG_0025-1

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med kamera.Har selv Canon Eos 450D,og det er nesten min beste venn!Kjempegøy,lykke til!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nytt kamera :-)
    Det var forresten flotte bilder du har tatt. Lykke til videre, og jeg gleder meg til å se flere bilder utover våren og sommeren

    SvarSlett

Hyggelig hvis akkurat du vil legge igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...