test

lørdag 6. oktober 2012

Kommer ikke utenom...

oktoberfrosten



Med finværet følger frosten, vedmodig, 
men flotte motiver i morgenlyset












Og utover dagen flottet
oktoberværet seg,
og det ble flere gjøremål ute:
- Dahlia tatt opp
- Løker lagt i flere bed
- Luking (frøplanter)
- Klippet plenen for siste gang i år
- Gravd opp lite skråningsbed (puh!)







Bildene er tatt 6. okt. 2012 med Canon PowerShot, linse 5-100mm, uten stativ, uten fotoredigering. 
Tekst lagt til i Picnik.

                        

            God oktoberhelg !!!


16 kommentarer:

  1. Flotte bilder av frosten! Ja, det ble veldig fint vær i går når det ble litt ut på dagen. alle sånne dager er bonus nå. Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Vakre frostbilder, du er virkelig dyktig med kameralinsa di! Frosten har heldigvis ikke kommet hit enda... og bra er det. Jeg ligger nok litt etter skjemaet med å berge planter i hus.

    SvarSlett
  3. Så stilige bilder du har tatt av frosten. Det er så utrolig flott ute nå!

    Kos deg og ha en fortsatt fin søndag! klem

    SvarSlett
  4. Veldig koselig årstid vi har nå. Flotte frostbilder du har tatt. :-)

    Ønsker deg en riktig fin søndag!

    Klem fra Miriam

    SvarSlett
  5. Så vakre frost bilder.

    Ha en fin kveld,

    hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlett
  6. Jøss...det var flotte og herlige frost/haustbilder!! Nydelige.
    Ha ei fin ny veke.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vil selvfølgelig følge deg, har lagt meg til no :)))

      Slett
  7. Takk for at dere kikker innom, og spesielt takk til dere som har tatt tid til å legge igjen en kommentar *smiler*.

    SvarSlett
  8. Det er jo så vakkert med frost selv om den ødelegger en god del i hagen.
    Ha ei finfin uke.

    SvarSlett
  9. Kaldt og vakkert , bildene dine er kjempefine.

    Så flott fuglesider dere har , jeg tok meg den frihet og la en link til Borge i Norge på bloggen min.
    Det er jo også greit for meg å ha den tilgjengelig ,jeg lurer jo på noe støtt he he.

    Ha en fin ny uke , Maritklem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig. Sidene er ikke helt ferdige, alt tar litt tid ved siden av mye annet.

      Slett
  10. Ai! så lekre bilder :D
    og flott hastatainnlegg. Veldig fint med hastata og echinea, jeg noterer meg den bak øret :D

    SvarSlett
  11. Hej.
    Vilken fin blogg du har.
    Och fantastiskt fina frostiga bilder.
    Här i Västerbottens kustland har vi klarat oss från frosten ännu men det dröjer nog inte länge förrän allt i trädgården har frusit ner.

    Ha det gott

    SvarSlett

Hyggelig hvis akkurat du vil legge igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...