test

fredag 22. mai 2015

Moseplassen.no

Bloggen har fått en lang vårferie... og heldigvis er den her når jeg har tid og lyst. Og dere er der ute og stikker alltid innom når man popper opp med et lite innlegg.

Idag skal jeg benytte anledningen til å bruke bloggen min til å reklamere for Moseplassen og Annes flotte blogg som har fått nytt design. Jeg har fulgt Anne sine gode hageråd og blitt inspirert fra hagegal.no sine sider og etterhvert gjennom bloggen hennes. Som nå har byttet bloggadresse. Og hun oppfordrer til å besøke og linke til bloggen hennes for at den igjen skal bli godt synlig i internettlandskapets jungel.

Mange av dere kjenner Moseplassen.no veldig godt - gjennom flotte blogginnlegg, personlige tekster, flotte bilder, omsorg for fugler, dyr og insekter, morsomme konkurranser, tips om andre nettsteder, og mye mye mer.
HAR DU IKKE BESØKT MOSEPLASSEN - så må du gjøre det NÅ !
Følg link til Moseplassen HER!

Og her er link til Moseplassens Beste!

Den flotte samlingen Hageblogger.no er også verdt å ta et besøk på for å finne alle de flotte hagebloggene rundt omkring.
Følg link HER!


Bilde hentet/lånt fra Moseplassens flotte logo

Ønsker deg en flott Pinse !!!
Og en spesiell hilsen til Anne :-)

Hilsen Grethe / Gyldenlakk



3 kommentarer:

  1. Ja, jeg har fått med meg at hun har fått endret bloggen sin. Kjekt å vite ;) Jeg svarte deg i dag på bloggen min angående opplasting av bilder. Ikke så enkelt å forklare, men jeg prøvde i alle fall ;))

    God helg!

    SvarSlett
  2. Tusen tusen takk snille du Grethe! Veldig hyggelig at du anbefaler meg, og hjelper meg opp igjen på google :) Dette setter jeg stor pris på!

    Og jeg setter jo stor pris på bildene dine, må jeg få si! Det har vært altfor hektisk denne våren så det er ikke mange bloggturer jeg får tatt, men her koser jeg meg altid :)

    Ha en flott pinse du også! Klem Anne :)

    SvarSlett
  3. Hei, hei! :)) Ja Anne liker vi, massevis av inspirasjon og nyttig lesestoff skrevet av en engasjert og kunnskapsrik dame! :)) Men du, ang. glassbordet: Hyggelig du likte glassbordet, for jeg er veldig, veldig fornøyd med det nye glassbordet mitt! ;) Vi kjøpte bordet hos Fagmøbler, dette er to kvadratiske plassert sammen, men de har dette bordet i flere størrelser. Usikker på om du vil ha noen link her nedenfor, hi, hi, så derfor har jeg skrevet til deg med link nedenfor blogginnlegget inne på Glassveranda heller, slik at du kan se flere/bedre bilder av bordet hvis du har lyst.

    Ha en finfin ny uke! :0)

    Stor klem, Ann.

    SvarSlett

Hyggelig hvis akkurat du vil legge igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...