test

søndag 14. oktober 2012

Regnet fristet ikke til å få de siste løkene i jorda


Regnet fristet ikke til å få de siste løkene i jorda. Og jeg var veldig nær bestillingsknappen på planteriket. no sidene... men nå får det kanskje holde, selv om jeg kan ha plass til mer løk.


Istedet har det blitt planlegging av oppussing av et stort skrivebord (gi-bort-pris-på finn.no) som skal få plass i stua, og da må det først males. Og her er jeg ganske novise, så tar litt tid å finne råd og tips. Heldigvis andre som har mye erfaring, så tipset jeg har fått er å bruke Nordsjö sin maling eller panellakk. Jeg lurer på å gå for Ready i glans 40. Her er det en blogg (Skrinet Antik og kuriosa) med mange tips.

Så har det blitt laget deilig suppelapskaus med nybakte rundstykker - tenk så herlig å gå ut i hagen å plukke egen purre, ta fram egen løk og gulrot. Så blir det egenfisket krabbe til kvelds. 
Høsten er ikke så verst!


Velkommen til nye følgere som har funnet veien inn hit den siste tiden:
Hildurs hage (Hildur)

Disse ble med hjem fra Home&Cottage i går - likte fuglemotivet!




4 kommentarer:

  1. Gosh, det høres da ut som du har hatt en ganske så flott dag selv om været ikke var løk!

    Vi får løke litt utover i uken!

    SvarSlett
  2. Du har kosa deg forstår eg med deilig mat.
    Skrivebordet vert flott det med litt maling.
    Ha ei fin ny veke.

    SvarSlett
  3. En hel pose står i garasjen her ennå, å snøen kom i går. Ja, ja, det blir vel ei rå.
    Ha ei nydelig uke.

    SvarSlett
  4. Takk og lov for jeg har fått ned mine løk.Det kommer nok noen fine dager igjen, slik at dine også kommer i jord!

    Ha en fin ny uke! Klem

    SvarSlett

Hyggelig hvis akkurat du vil legge igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...