test

mandag 7. mai 2012

- Knute på tråden -

- Knuter på tråden - 

er til for å løses opp!


Setter pris på at noen tar seg tid til å kikke innom min lille 'hage og pusterom' side. Her har jeg lovet meg selv at her skal jeg tusle i mitt eget tempo og ambisjonsnivå. Men inspirasjon, lyst og tid skal få styre hva som legges ut. Akkurat som med hagearbeidet. En herlig time i drivhuset i kveld med kveldssola i fjeset mens mine små håpefulle fikk ny matpakke rundt føttene. Da forsvinner alle flokene i hodet og kroppen, og roen siger på.


Ønsker alle en fin fin uke :-)


13 kommentarer:

  1. Så fine ord,Grethe:)..takk for påminnelsen..en kan fort føle at det ikke strekker til tid og at blogging blir et krav...slik skal det ikke være:)
    Kos deg i veksthuset:))

    SvarSlett
  2. Hørtes veldig koselig ut og holde på i drivhuset!

    Tiden skal nytes, ikke noe stress! Nyt våren! Klem Vivi

    SvarSlett
  3. Herlig motiv! :-) Jeg liker også godt å prikle, men mengden har det med å bli større år for år, så etter hvert bør jeg nok tenke litt på arbeidshøyde etc for å nyte det fully ut, hehe. Å se at nypriklede takker med ny vekst er så flott!

    SvarSlett
  4. Ha ha det der så velkjent ut :-)

    SvarSlett
  5. Inspirasjon og lyst gir overskudd. Men jeg må innrømme at våren kan føles ganske hektisk. Det er så mye som må gjøres på kort tid. Det handler om å se hva hva som foregår, og da må man stoppe opp og gi seg selv pusterom. Ha en riktig god våruke!

    SvarSlett
  6. Veldig koselig skrevet!

    SvarSlett
  7. Takk for en koselig titt i hagen din..det var et deilig pusterom!:)HilsenElse Britt

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for at du fant veien innom ! Og veldig hyggelig at du la deg til som følger.

      Slett
  8. Hage generelt er mental pleie for meg :)) Og Clarkia frøene spirer som uvær, tusen takk.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så supert. Minnet meg på at jeg må ned å sjekke planterommet idag, har ikke sett på spirene på to hele dager-.........

      Slett
  9. Det låter som en sund ambition, tiden räcker inte till allt och man måste prioritera. Undrar varför det alltid är mest att göra på jobbet så här års... Dom knutarna ser bekanta ut, nästa år ska jag komma ihåg att vrida på plantorna då och då..
    Ha det fint :)

    SvarSlett

Hyggelig hvis akkurat du vil legge igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...