test

mandag 6. februar 2012

Mandagstema - *i all sin enkelthet*

Vil gjerne være med å bidra på Mandagstema hos Alt som er Vakkert idag. 
TEMA: 
I ALL SIN ENKELTHET


Bildet fant jeg fram i min leting etter "gule blomster" - og dette er en enkel tulipan, antakelig en gammel sort, den har dukket opp hver vår i de 12 årene vi har bodd her. I all sin enkelthet stikker den hodet fram ved husets vannpost, der gressløk-mylderet i sin komplementære farge trives. 



Ønsker alle som kikker innom en god februaruke!







7 kommentarer:

  1. Skikkelig påsketulipan! Veldig enkel og utrolig flott!

    Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Väldigt flott bild, gillar det gula mot det lila,

    SvarSlett
  3. Nydelig farge :) Og jeg elsker gressløk! Nam :)

    SvarSlett
  4. SUPER-fint billede - enkelt og smukt.
    :-) Dorthe

    SvarSlett
  5. Hei du
    Takk for koselig kommentar hos meg. Headeren har jeg laget i Photoshop Elements. Er skikkelig klønete nybegynner, men ble likevel ganske fornøyd.

    Ha en fortsatt strålende uke.
    Klem Kari

    SvarSlett
  6. Så kjempefint bilde! Ønsker deg en kjempefin tirsdag, og ei fortsatt riktig god og fin uke!:)

    SvarSlett
  7. Nydelig, Synd gressløken blomstrer noe senere.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett

Hyggelig hvis akkurat du vil legge igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...