test

lørdag 26. november 2011

Adventsmose

En liten tur i skogen i både går og i dag ga mose og kongler til koselig og naturlig 
adventspynt.
Det er mildt, vind og sola har også kikket fram idag - godt etter all tåke og gråvær
Tenker spesielt nå på de som har blitt utsatt for storm og uvær i nordnorge 





Litt inspirasjon og tips for å feste lysene fikk jeg av Inger Marie i Hagerommet. Jeg brukte varme spiker og stakk de opp i lyset og plasserte lysene i oasis. Som jeg så kledde med bjørnemose. Litt snøbær fra hagen. Et lite lilla innslag, hvite lys med klistrestjerner. 
Så får vi se hvordan dette holder seg, og ennå kan man finne fin mose ute. Det fulgte med små stakkars dyr i mosen og inn i varmen, som sikkert trodde det var blitt vår..... de har hatt en mild høst i skogen. I går satte jeg de siste tulipanløkene i jorda... en pose hadde sneket seg unna...






Takk til alle for inspirerende, kreative og hyggelig bloggsider - jeg er mer lesende enn skrivende om dagen. Rygg og skulder må spares litt for pc arbeid, og jobb ++ tar mesteparten av overskudd og tid. Men utrolig hyggelig å ha så mange inspirerende sider å bla seg gjennom i ledige stunder.

Ønsker alle en koselig adventstid !!!

2 kommentarer:

  1. Hei Grethe:)
    Sååå flott din adventstake er:)...og takk for linken til meg og hyggelig kommentar :))Setter stor pris på det:))

    SvarSlett

Hyggelig hvis akkurat du vil legge igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...