test

lørdag 1. januar 2011

Stille etter stormen

 
Nydelig og mildt vær idag, men utrolig til vind i natt!
En tur i UMB parken for å snuse inn litt frisk luft uten å fryse i hjel var herlig. Litt i underkant av nok snø til en skitur, og hofta er heller ikke bra nok ennå til å utfordre den i skiløypene, men noen var ute i skisporene også. I parken lå det masse kvist som var blåst ned i løpet av nattas vindkast. Fant også noen fine små kongler som hadde blåst ned. Og det fulgte med en liten frøkapsel fra et staudebed…

Midt på natta måtte husbond ut å redde ned le-veggen på terassen som hadde revet seg løst i vinden. Og jeg tenkte med det samme på rosene mine som da sto utsatt for en hel plankevegg…… så ingen bønn – ut av dyna.

Såjord er funnet fram fra boden idag, og et par timers frødykk har det blitt - en koselig start på året. Sålista 2011 har også blitt oppdatert.

Ble kun et par foto med kompaktkameraet idag, må få satt meg litt mer inn det nye kameraet Canon EOS 60D.




UMB
UMB

3 kommentarer:

  1. Det nye året blei blåst inn med full styrke her hos oss også, men i dag har det vore sol og fint :)

    Vil ønskje deg eit godt nyttår :)

    SvarSlett
  2. Hei du - og godt nytt år! Jeg skjønte ikke dette med etiketter-spørsmålet :) Jeg har etiketter, men ikke på alt - og du kan søke i bloggen. Men - hva lurer du på :) Nydelige bilder hos deg - og jeg skjønner da at du er plassert på Ås, ikke sant? Vel, jeg jobber i Ås og bor i Frogn. Vi er mange galninger her :) Snakkes!

    SvarSlett
  3. Så mange spennende stauder, noen har jeg aldri sett før. Kan se at her er lagt ned mange arbeidstimer.

    SvarSlett

Hyggelig hvis akkurat du vil legge igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...