test

fredag 26. november 2010

Når gradestokken kryper under -10

Når gradestokken kryper under -10 er det bare å sprengfyre i vedovnen og kose seg med førjulsblomstring. Nå er det duftende svibler på kjøkkenet. Det har tatt 14 dager fra de ble kjøpt til de sto fullt utsprunget. 
Jeg har hatt de i kjølig vinduskarm om natten. 
Synes de hvite er lekre! 




Og her er vår fine kanin, som er inne litt for å varme seg litt og kose litt med lillebror. Lille "Bolla" dvergvedder flyttet inn til oss i sommer. Da var det godt å være kanin midt i alt det grønne. Må ta godt vare på dyra nå i kulda. Selv om de er "kledd" for å klare seg ute.  




- god helg - 

3 kommentarer:

  1. Flott med hvite svibler og så dufter de jo nydelig. Her på Bergenskanten er det også kaldt, minus 12 forrige natt og ikke særlig varmere om dagen. Bra vi kan fyre i ovnen.

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Kvite sviblar er lekkert ja :)
    Eg kan dessverre ikkje ha sviblar for eg er allergisk mot lukta. Så eg får nyte dei på bilde :)

    Skjønn kanin :)

    God helg :)

    SvarSlett
  3. Svibler dufter utrolig godt! Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke har skaffet meg svibler? Kanskje det er tid ennå? Må ta en tur på blomsterbutikken og sjekke ;)
    Søt liten kanin! Han ser ut til å kose seg på skulderen der!
    Ha en fin adventshelg!

    SvarSlett

Hyggelig hvis akkurat du vil legge igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...